domingo, 1 de octubre de 2017

Com mirem

En aquesta activitat he tingut que fotografiar el meu entorn, el Institut Celestí Ballera. I després classificar-les en 4 col·leccions diferents.
A l'hora de fer les fotografies no vaig pensar prèviament els temes o col·leccions, sinó que vaig començar a fer fotos a tot allò que em cridava l'atenció. Per això la seva classificació va ser més complicada.

Al sortir al exterior a fer fotografies em vaig donar compte que hi havia molta naturalesa i al classificar-les vaig veure que hi havia un color predominants el verd que per mi representa la vida i en canvi el marro representa la vida morta per això el nom de la col·lecció Vida i l'altre Sec.

També em vaig adonar que havia fet fotos a elements que perduraran al llarg del temps sense grans canvis, semblen inalterables. Resistència

I l'últim grup vaig pensar en la quantitat de coses que em rodegen i que habitualment utilitzem. Mobiliari