Publicitat

Creació d'un anunci publicitari:

Aquest anunci publicitari consta de 4 persones en el grup: Elena Mateo, Aran Fernández, Irene Muñoz i jo.

Vam començar a fer pluja d'idees i ens va agradar molt la idea de fer un anunci de teletenda ja que ens va cridar l'atenció aquest tipus d'anunci. Després de pensar quin tipus d'anunci teniem que pesar qui objecte voliem fabricar i l'Aran va tenir una idea que ens va agradar a tot el grup. Es un objecte petit, quadrat que és fica a sota de la taula quan la taula es mou molt i no et deixa treballar bé.

A partir d'aquesta vam començar a crear-ho tot:

Nom del producte: WobblyFix
Marca: MoblefiX
Slogan: WobblyFix anivella / estabilitza la seva vida.
Descripció del producte: Peça esglaonada que serveix per a que no es mogui la taula, és a dir: ajuda a equilibrar una de les quatre potes per a que estiguin totes al mateix nivell. Té diferents nivells d'alçada que permet adaptrase depenent de la pota.

Al final aquest projecte només hem sigut 3 persones al grup ja que la Irene Muñoz va marxar. 


Anunci televisiu
Aquest és el nostre anunci de WobblyFix de teletenda. Per fer la prosproducció hem utilitzat l'Adobe Premiere Pro CC.
Hem de donar les gràcies als nostres companys de classe la Andrea Barato, Julia Costa i Maria Pascual per fer d'actors secundaris i sobretot a la Marina Fibla i al Pau Nevado per fer d'actors principals.   




Anunci de ràdio
:


Aquest és l'anunci definitiu de ràdio. Hem utilitzat el mateix programa, l'Adobe Audition CC però em posat més efectes, sorolls... i no com l'altre que només era una persona parlant en aquest sortim tots els participants del grup. I també hem utilitzat la mateixa música que en l'anunci gràfic.  




Aquí tenim el guio de l'anunci de radio definitiu. 


El primer anunci de ràdio ha estat gravat per el movil i amb la veu de la Elena Mateos ja que vam fer varies gravacions i no ens va agradar ninguna. I la música de fons l'hem fet amb col·laboració de l'Andrea Barato. 
Per editar-lo hem fet servir el programa d'Adobe Audition CC.    



Aquí està la pluja d'idees que vam fer per poder començar a crear el nostre anunci:


Logo: Aquest és el logo de la nostra empresa: Moblefix  


Anunci gràfic:

Aquest és l'anunci gràfic definitiu.   



Aquest és el nostre esbós del nostre cartell gràfic anunciant el producte. 




Storyboard: Per poder fer l'anunci hem creat el storyboard, pensant que voliem transmetre, com ho voliem transmetre, que passaria a cada esquena, els tipus de plans...




Guio literari: També vam pensar  tot el que diria els personatges, i com ho diria,  en el nostre guio per l'anunci. 





















Anàlisis d'uns anuncis prèviament escollits: 

Caramelos TIC TAC


1- Les paraules:
-Què diuen els textos orals i escrits? Al principi del vídeo et diu si has provat els caramels TIC TAC i desprès comença a enumerar com són aquest caramels amb una música que s'escolta de fons. I al finalment diu el eslògan.    
2- Les imatges:
-Quants plans hi ha? Hi han 4 plans. 
-Què expliquen? Què representen? El 1r de tots surt una mà on representa que serià la teva i cau un caramel TIC TAC a la teva mà. 
El 2n explica que passa si proves aquest caramels i es veuen a dos persones menjant-se'l. El 3r són els caramels i el últim és el caramel on es va canviant depen del que sigui. 

3.- Els sons
-Hi ha música? De quin tipus? Hi ha música de fons. 
-Hi ha efectes sonors? De quin tipus? Sí, mentrès que sona la música el narrador va dient com és el caramel. 
-Quin paper tenen la música o els efectes en l’anunci? Sense la música no serià el mateix perquè no li donaria el ritme i no és notaria tan el canvi dels sabors.
4.- El missatge
-Quin producte i marca s’anuncien? Caramelos TIC TAC. 
-Com resumiries el missatge que es vol transmetre? TIC TAC refresca en un TIC sorprende en un TAC.
-A quin públic va dirigit l’anunci? A tothom. 
-Apareix en l’anunci el consumidor de la marca? Com es caracteritza? Si, són persones joves.
-El món que reflecteix l’anunci s’assembla a la realitat? No. 
-Quina representació del món es desprén de l’anunci? Què amb un caramel ja pots serè feliç i el món serà millor i únic
-Quin tipus de persones apareixen a l’anunci, quin paper hi fan i com estan caracteritzades? Apareixen 2 joves, un home i una dona de 20 o 30 anys, on és menjant el TIC TAC, estan somrient i molt feliços al provar aquest producte.
-Quins valors funcionals, emocionals i simbòlics s’atribueixen al producte o servei de l’anunci? Fa que les qualitats del caramel et donin tots aquest sabors i energies al teu cos.  


-  Aquest anunci televisiu m'agrada i crec que està molt bé perquè té una música enganxosa que a sobre la lletra de la música et descriu com són aquest caramels i et donen ganes de comprar-los i saber si és veritat o no i també de que a partir de totes aquestes descripcions seràs més feliç. 


Zumo Granini 

1.- Elements de la imatge que es destaquen
-Enquadrament: Vertical.
-Tipus de plans: Frontal.
-Situació dels elements: El suc de tomàquet a vaig col·locat horitzontalment i el tomàquet al centre en gran amb les rodones que representen el envàs del suc de granini. 
-Colors que hi destaquen: El vermell dels objectes i el taronja de fons. 

2.-Text
-Eslògan: Hay frutas que escogen su propio destino.
-Situació del text: A dalt de tot a l'esquerra amb lletra petita. 
-Logotip: La marca granini i les rodones típiques dels envasos. 
3.-Interpretació
-Significat que es deriva dels elements que s’observen: Que el tomàquet s'ha convertit el en el seu propi envàs.  
-Relació entre imatge i text: Hi ha molta relació ja que la frase et diu el per què el tomàquet te les mateixes marques que el envàs que està a sota del tomàquet
-A quin públic s’adreça l’anunci? A tothom. 
-Quins valors ens transmet? Molt familiar, proper a les persones que el miren. 


- Aquest anunci gràfic em sembla molt original i molt cridaner, perquè et posa les marques de envàs en l'aliment de que és l'envàs. Està molt ben pensat i tot exacte col·locat perquè d'una altre diria una altre cosa diferent.  


Selecció de la publicitat: